attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Va? Hashtags??

Av attkyssagrodor - 30 juni 2013 10:30

Vad är detta med hashtaggarna??

Ska jag hashtagga ord i mina inlägg? 

Det blir ju inte alls jobbigt att läsa....

#det #finns #ju #alltid #de #som #ska #överdriva #allt.... #som #på #instagram #där #man #ibland #ser #bilder #med #300 #hashtaggar


Vad är det för nytta med det? Får man fler läsare? Eller?

Kan någon "shine some light" över detta?

Eller förlåt #kan #någon #lysa #en #lampa #över #detta #problem?


Tack!

#Tack

 
 
Annie

Annie

30 juni 2013 18:07

Haha ;-) ja jag vet inte faktiskt. Har också sett att dem börjat med det .. men har inte själv skrivit några hash-taggar i nåt inlägg .. fattar inte vitsen riktigt ...
Verkar krångligt att läsa såna inlägg .. eller har jag fel?! ..
Sen det där med att man nu kan gilla inlägg precis som på facebook ... vad är vitsen med det ?? varför ska bloggplatsen bli som dem sociala sajterna ?! ..
Ja tyvärr kom jag inte med nåt svar på ditt inlägg, förstår inte heller vitsen med det ..

Kram/

http://cupcakes-ochannat.bloggplatsen.se

attkyssagrodor

30 juni 2013 18:17

Tack! Jag är glad att det inte bara är jag....Hahaha

 
Ingen bild

Hannah

1 juli 2013 15:25

Jag reagerade oxå så. Jag tycker det är sjukt onödigt. Men jag antar väll att man ska hashtaga ett ord. Så ska man kunna söka på hashtags eller trycka på den hashtagen du skrivit så det kommer upp andra som tagat likadant. Det kanske är för att man ska få mer läsare.. Men sjukt onödigt ändå. Jag har tappat blogglusten när detta kom. Men jag vet inte varför jag blev så påverkad av det :S
BTW Sjukt bra blogg!

attkyssagrodor

3 juli 2013 07:18

:-) Jag kollade min statistik... Och jag tror inte att jag har fått fler läsare sen mitt hashtaginlägg...
Kul att du gillar bloggen :-) tack

 
Sofie

Sofie

6 juli 2013 21:34

#hallåvadhändermeduppdateringarna?



Ang jordgubbar i paj .. Såååå gott! Inte alls för sött!
Rabarber och jordgubbar är också grymt gott ihop.

http://sofiesbaksida.blogg.se

attkyssagrodor

7 juli 2013 19:59

Uppdatering påväg ;-)

Jag ska prova din jordgubbspaj! Nu under semestern... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards