attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

Kär....

Av attkyssagrodor - 10 augusti 2013 13:53

Ja...jag är kär..Upp över öronen, helt galet kär! I Oliver! Denna veckan har varit lite galen, underbart galen...

Han sov ju här i tisdags, jag saknade honom hela onsdagen, vi messade varandra flera gånger under dagen, bara sockersöta meddelanden om hur mycket vi saknade varandra. (Jag vet, patetiskt att bete sig som en fjortis..Men jag är störtförälskad) På kvällen var jag i skogen med Malin och powerwalkade. Jag berättade heeela historien för henne och hon sa: "Alltså, är denna kille på riktigt? Det är ju nästan så att JAG blir lite kär i honom bara av att höra dig berätta om honom"

"Haha, ja han är på riktigt... Du kan få ha en liten crush på honom eftersom att du redan är gift...."


I torsdagsmorse vaknade jag och kände att jag ville träffa Oliver NU, meddetsamma!! Dagen på jobbet var varm, svettig och stressig, jag messade honom och frågade vad han skulle göra på kvällen?  

"Bara slappa framför tv:n, vad ska du göra?"

"Typ samma, men jag hade ju hellre slappat tillsammans med dig.."

"Kom hit!"

"Ok!"


Så jag körde till honom och när han kramade mig kände jag mig hel.

Han hade gjort sin egen pizza, med oliver, vilket jag "inte tycker om" men det var gott....

Det var så härligt att sitta vid hans köksbord, prata, äta en enkel pizza och då och då lägga ner besticken för att ta hans hand som sträcktes mot mig.

Efter maten landade vi i soffan, jag minns inte vad vi tittade på.. "Person of interest" kanske..? Vi pratade mest faktiskt. 

"Jag tycker så otroligt mycket om dig..."

"Jag tycker om dig med, jättemycket"

"Då är vi väl ihop nu då...."

"Haha ja..... Ska vi ändra våra facebookstatusar menar du...?"

"Ja, det tycker jag....Jag är stolt att du är min flickvän..."

"F l i c k v ä n..... jag gillar det..."

"När vill du träffa barnen?"

"Det får ni bestämma, du känner dem, du får se när de är redo, jag träffar dem när som helst, jag kommer att vara jättenervös, tror du att de kommer att gilla mig?"

"Ok, ja det är klart att de kommer att gilla dig, jag gillar ju dig"


Vi somnade ansikte mot ansikte, våra andedräkter blandades med varandra, han höll sin hand över min, jag har aldrig känt mig så lugn inombords förut. Jag vaknade vid 03:00 tiden, låg en stund och tittade på Oliver, funderade på, vad vi sagt till varandra tidigare på kvällen och jag log. Sen somnade jag igen och väcktes av hans alarm kl 06:00. Han snoozar alltid två gånger...Det gör aldrig jag. Så mitt alarm drog igång halv sju och då steg vi upp, åt frukost tillsammans och körde hemifrån samtidigt. I min bil hängde hans skjorta, skinnjacka och en påse med hans skor.. Han skulle ju köra direkt till mig från jobbet och då var det ju bättre om jag tog hans kläder eftersom jag skulle hem innan jobbet..Så behövde den inte bli skrynklig i väskan. Det kändes väldigt...husligt, att gå med hans skjorta i handen...


Klockan fem var han hos mig igen, vi skulle till Elisabeth som firade ett år i sin "nya" kropp igår. Petra och Nelly kom hit och åt middag innan. Det blev lyckat, alla åt och tyckte det var gott, sen duschade jag och gjorde mig i ordning, sen duschade Oliver och visade upp sina sexiga tatueringar för Petra och Nelly. Han fick tummen up av de båda, vilket känns otroligt skönt. Även om det inte är kompisarnas åsikt som avgör om man faller för någon, så är det alltid en bonus om de kommer överens...

Hos Elisabeth var det varmt, jättevarmt, vi drack vin och åt chips, kex och frukt. Men vid elva tiden var det dags för oss båda att gå hem, fredagar är ingen bra dag att festa på, man är trött efter en lång arbetsvecka och jag orkar i allafall inte hålla mig vaken särskilt länge. Så jag och Oliver traskade, hand i hand genom min vackra stad och hem hit. Ibland var vi tvugna att stanna och pussas lite. Det var jättemysigt, jag kände mig lite som en femtonåring, på väg hem från skoldiscot. Vid ett tillfälle stod vi visst på en cykelbana, för någon plingade på oss och sa: "Gå hem och gör det där"


Återigen somnade jag inlindad i Olivers armar, draken tittade på mig innan jag stängde mina ögon.

Efter att vi hade ätit frukost i morse tog vi en lång promenad i parken, jag visade honom var jag brukade leka när jag var liten och var jag och min pappa brukade promenera när vi matade ankorna. Han uppskattade verkligen promenaden och sa det flera gånger, antingen när han pussade mig på handen, kinden eller håret eller när han drog mig nära intill sig och andades i mitt öra. 

Förlåt, jag ska sluta med detta rosa, romantiska svammel nu, jag kan tänka mig att någon redan varit tvungen att kräka lite. Oliver har åkt hem nu, hans dotter fyller år på torsdag, så idag ska de ha kalas för henne. Om några timmar ska jag köra till honom och sova där inatt. Nästa vecka har han barnen så då kommer vi inte att träffas alls. Fem dagar känns som väldigt lång tid just nu.

Så, inatt får jag sova bredvid honom igen, vilket gör mig lycklig.

Kär och lycklig....

Det är bra.....


 
 
Stamp-E

Stamp-E

11 augusti 2013 11:37

kräkas? alltså det skulle bara vara äckliga jävla internet-troll som skulle störa sig, och de skulle störa sig oavsett vad det var. Nelly, du förtjänar dessa känslorna och upplevelserna. Och fan ta dig om du "oroar" eller "planerar" bort dem, då jävlar i det... :D
Lev för idag, idag är det mysigt, ingen vet vad som händer i framtiden (även om det ser myyycket lovande ut tihi)

p.s hallå, du får ju lägga en kommentar om han är en drake i sängen oxå hahahhaha

http://stamp-e.bloggplatsen.se

attkyssagrodor

11 augusti 2013 13:57

Hahahahaha Stamp-E du är för underbar.... Ja han är en drake (eller tiger...) i sängen också... ;-)

Nej jag ska nog lyckas att inte strula till detta...För Oliver är lika "bussig-nussig" som jag är...Och vi har redan gjort en del planer att åka iväg en långhelg tillsammans i höst... SÅ....detta kommer att bli fantastiskt underbart och roligt och härligt!!!
:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards