attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

5 minuters PANIK

Av attkyssagrodor - 20 augusti 2013 19:44

Jag pratade med Kevin igår... När vi träffades så brukade vi skicka ganska heta sms till varandra...Det var kul, jag tyckte om honom, det var spännande, så jag ser inget fel i det. Igår fick jag ett sms som först skrämde slag på mig, jag berättar inte exakt vad det stod, men jag trodde att han försökte säga att han hade en könssjukdom. Jag ringde upp honom i PANIK och stammade fram; Snälla säg att du inte har något som du har smittat mig med!!!"  Egentligen borde jag inte ha fått sån panik, för vi använde alltid kondom..Men, ja...man kan ju aldrig veta egentligen, och när tanken hade dykt upp så fanns det ingen hejd på min oro. Jag var tvungen att ringa honom. Han gapskrattade!! "Nä Nelly, jag har ingen könssjukdom, jag är bara lite småkåt" 

"Uhm....Jaha...jaja ok...."

"Har du lust att berätta en het historia för mig?"


Vad jobbigt det kändes.... Jag blev lite förolämpad, han kontaktar mig för att han är "lite sugen" så då tänker han på mig... Jag vill absolut inte vara den som han - eller någon annan för den delen -  tror bara släpper allt för att ha "sms-sex" eller vad man ska kalla det... Som den där tjejen i skolan som hade dålig självkänsla, gjorde vad som helst för att få uppmärksamhet och blev stämplad som "slyna"


Så jag drog ett djupt andetag, och sa;

"Jag kan inte ha såna här konversationer med dig mer...Du sa att jag inte skulle leva som en nunna..Så det gjorde jag inte..Sen blev det så att jag blev blixtkär...Ja det gick fort, jag vet inte vad som händer i framtiden men just nu är jag jättekär och lycklig, vet inte riktigt vad jag ska säga till dig, mer än att jag hoppas att du menade vad du sa när du sa att du ville vara min vän"

"Hoppsan... Det gick fort.... Men lycka till. Klart jag menade vad jag sa.. Kul"


Sen sa vi hejdå. Det är konstigt med känslor...För en månad sen var jag förtvivlad över Kevin...Nu känner jag ingenting... Men det är väl beviset på att han inte var rätt för mig..?




 
 
Stamp-E

Stamp-E

21 augusti 2013 09:18

BRA GJORT!!! Nu har du stängt den dörren till den oron :)

http://stamp-e.bloggplatsen.se

attkyssagrodor

21 augusti 2013 10:25

:-) ja nu är det över.. Det känns jättebra att kunna vara med Oliver och alla i "mitt förflutna" vet så det inte blir något missförstånd...
:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards