attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Slutet kom ändå...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras.

Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill.

Men jag kommer att sluta med den här bloggen.

Syftet var ju att underhålla er läsare, att skriva om roliga, tråkiga och knäppa dejter som jag varit på och jag hoppades hela tiden att jag till slut skulle träffa min prins.

Det blev verkligen en hel drös med grodor jag fick kyssa, men till slut stod han där, precis som jag har drömt om, faktiskt. Jag trodde inte att han skulle komma, men det gjorde han. Han är rolig, omtänksam, charmig och tatuerad. Och han älskar bara mig.


Det finns inget kvar att skriva.

Jag är i mål, eller vad man ska säga.

Det är dags för mig att börja ett nytt kapitel i mitt liv. Tillsammans med Oliver.


Nu trillar tårarna längs mina kinder, det känns tungt att skriva, för jag har verkligen älskat att logga in här, skriva av mig och sen vänta på era kommentarer.

Jag vill tacka er alla som har läst, stöttat och kommit med förslag och synpunkter under detta året, tack för att ni har gjort detta mycket lättare och roligare än om jag bara lullat omkring och gått på olika dejter och sen inte haft någon att dela med mig till. 

Jag kommer att fortsätta att läsa andras bloggar här, och fortsätta kommentera era inlägg, jag lovar.

Jag tror att jag kommer att blogga mer, så småningom. Men jag måste bestämma mig för om jag ska vara öppen och skriva i mitt eget namn och dela bilder från mitt liv med er. Eller om jag fortsätter som mitt "alter-ego" Nelly :-)


Jag måste avsluta med en video... Jag har tänkt ett tag nu...och det finns nog bara en jag välja...

Lyssna och njut, detta är från mig till er.


<3



Jag önskar att jag hade några sista kloka visdomsord att dela med mig av..

Det enda jag kan säga är nog; Följ ditt hjärta, men låt hjärnan få hänga med på resan, prova dina vingar så ofta du kan, de håller och lev livet med kärlek.





 
 
Stamp-E

Stamp-E

4 oktober 2013 08:51

hej hej.... tråkigt att läsa men förstår verkligen...

då avslutar jag dig på min länk-lista, för då blir det ett avslut på riktigt (fan ta dig om du skriver mer nu haha)

då får du lägga svaret på denna kommentaren, om du väljer att svara något, i min blogg..

tjingeling och lycka till..

hojta om du öppnar blogg igen..

trevlig helg..

Stamp-E

http://stamp-e.bloggplatsen.se

 
Elisabeth

Elisabeth

4 oktober 2013 13:06

Länge sen jag kommenterade men har följt din resa ända fram, glad för din skull och jag önskar dig allt gott med Oliver....Om du någon gång bloggar igen vore det kul att fortsätta följa dig :)
Lycka till/Kram E

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

7 oktober 2013 21:26

Men som du skräms! Trodde det tagit slut med killen när jag började läsa ditt inlägg !
Trist att du slutar blogga .. men jag förstår absolut dig.
Tror du kommer börja så småningom igen .. i ditt riktiga namn :) .. Då hoppas jag att jag får följa dig igen.
Kram!

http://jagmigminmitt.blogg.se/Leon

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Av attkyssagrodor - 11 september 2013 10:39

Idag spenderar jag min tid i sängen med två värmedynor på magen. Igår fick jag kramp i magen, jag har aldrig någonsin känt sådan smärta och jag var säker på att jag hade fått tarmvred. Något som är relativt vanligt för oss som har gjort en gbp operat...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards