attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Driver du med mig?

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..?

Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på facebook och lite senare i ett sms...


"Babs....Im so sorry...Listen to this song, I mean every word..."


Ni kan aldrig gissa vem detta var ifrån. Adam..i England..Som jag var förlovad med.

DRIVER DU MED MIG???

Vi har inte träffats på fyra(!!!) år..och nu.. NU skickar han en video med Bruno Mars till mig.. Jag undrar hur mycket gräs han hade rökt innan kom på den idén....?

Igår eftermiddag satt jag i min soffa och spelade wordfeud med Kevin, (vi är säkert de enda som fortfarande gör det..) Han skrev: Surt


Jag tänkte att han måste mena spelet, jag klassade ut honom - som vanligt och skrev: Moahahaha, bara inse att jag är bättre än dig, du är kass på detta!! 

Det var inte riktigt det jag menade....


Nähä...Vad menade du då???

Jag trodde faktiskt inte att du skulle träffa någon så snabbt... Jag trodde att jag skulle få en chans att tänka igenom saker och ångra mig!!


Jaha.....Jag vet inte vad jag ska säga, mer än att du hade väldigt lång tid på dig att inse och tänka.. Tyvärr finns det ingen ångerrätt på min kärlek...

(Det kändes ganska skönt att kunna säga det där sista till honom..)


Så Kevin ångrade sig... och ADAM har ångrat sig...Vad f#€%"!n tror de att detta är? 

Egentligen har jag bara en sak att säga....

Och det är ganska fjortisaktigt...


Ok livet...BRING. IT. ON!!!! 

Testa mig för hundrafjortonde gången, för jag kommer att stå emot, ingen från mitt förflutna kan få mig att vackla! 


Så klockan halv åtta igårkväll satte jag mig i bilen och körde tio mil för att kunna sova bredvid Oliver inatt och tidigt imorse körde jag samma tio mil för att vara på jobbet klockan åtta (jag var något sen...trekvart för att vara exakt...Men det finns ingen som kollar mig, så....Jag sa till min chef att jag ABSOLUT var där kl åtta. Prick åtta...)


En Bruno Mars video...Hur patetisk kan man bli egentligen?






 
 
Stamp-E

Stamp-E

17 september 2013 10:48

det är så livet är.... jag har aldrig blivit erbjuden så mycket gratis droger som när jag slutade knarka, det är alltid det bästa godiset/smaskiga som man ser just de dagarna som man inte ska ha det, etc... bara var stark, du HAR HITTAT den mannen du ska leva med!!!

kram på dig

http://stamp-e.bloggplatsen.se

attkyssagrodor

24 september 2013 20:59

Tack... Jo det är väl så det är...
Och ja..Du har rätt..Oliver är den rätta
:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 11 september 2013 10:39

Idag spenderar jag min tid i sängen med två värmedynor på magen. Igår fick jag kramp i magen, jag har aldrig någonsin känt sådan smärta och jag var säker på att jag hade fått tarmvred. Något som är relativt vanligt för oss som har gjort en gbp operat...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards