attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Benjamin

Av attkyssagrodor - 11 mars 2013 18:40

Jag har precis kommit hem från att ha fikat med Benjamin, eller jag har varit hemma en timme eller så....

Vi har pratat hela förra veckan när jag var i Stockholm, han verkade trevlig, men jag fick inget "pirr" i magen av hans sms (som jag t.ex fick av Rasmus eller Aladdin..) men jag tänker ju inte dömma ut honom bara för det...

Vi har pratat i telefon ett par gånger och igår sa han att han tycker om min röst, den är "sensuell" och han blir väldigt påverkad av den... 

Jaha...Jag visste inte riktigt hur jag skulle bemöta det uttalandet... Menar han att han blir kåt på min röst?

Jag skrev "Jaså..? Haha, det var ju trevligt"

Vad skulle jag ha sagt istället?

Imorse skrev han att jag lät "kelen" när vi pratade igårkväll... Hur låter man då? Menar han att jag låter kåt?


Vi bestämde att vi skulle ta en fika idag kl 16.00...Så jag promenerade iväg till fiket som ligger tio minuter ifrån mig. Jag stod en stund utanför, visste inte om jag skulle vänta där ute eller gå in... Men jag gick in och Benjamin stod lutad mot kylen med läsk.. Inget "pirr" infann sig... Han kramade om mig och undrade om jag ville sitta inne eller ute?

Det är -1...Jag tror jag vill sitta inomhus....

Så vi satte oss och han pratade med ganska hög röst, vilket jag tyckte var lite pinsamt...det var så uppenbart att vi var på en första dejt...

Han beställde kaffe och jag te, han betalade sitt kaffe och jag fick betala mitt te. Nu kanske min diviga sida kommer fram..Men jag tyckte att han kunde ha betalat för mig också..

Det var inte hummer som jag beställde

Men iallafall... Vi pratade om hans CV, jobb i största allmänhet men mest pratade vi om viktnedgång (mest min, men han har också gått ner mycket i vikt tydligen) och hur omgivningen reagerar på att någon går ner i vikt. Jag har bara fått positiva reaktioner, folk har varit väldigt uppmuntrande och säger att jag ser jättebra ut. Det är så underbart, fantastiskt roligt att höra.

Vad ska jag säga om hans utseende...?

Ja...Han är inte snygg...Kanske inte ful heller..Bara sådär mittemellan...Han har extremt tunn överläp, så till den grad att det ser ut som att han inte har någon alls...

Och han stirrar! Vilt uppspärrade ögon, det ser ut som att han inte blinkar, någonsin.... Väldigt jobbigt att försöka hålla ögonkontakt med honom...

Efter en timme frågade han vad jag skulle göra nu?

"Jag har väl inga direkta planer" svarade jag (och det var sant)

"Ska jag lotsa dig hem?" frågade han då...

"Ok...." Ja om han vill följa mig hem så kan han väl få det.....

Jag var lite nervös när vi gick nerför min gata..Tänk om min pappa skulle komma cyklandes? Så otroligt pinsamt det hade varit.... Där går jag med en kille med galna ögon som lutar sig fram och placerar sitt ansikte i min "personliga zon" så fort han säger något...

Utanför min port sa jag att det hade varit trevligt, då frågar han; "Du ska inte bjuda in mig?"

Jag tror att jag råkade skratta till lite... bara ett litet "ha" innan jag sa "Nej, det ska jag inte"

Det var ju inte meningen att skratta...Men vad trodde han?

Han ryckte på axlarna och sa "Ja det var ju inget så.." 

Jag vet inte riktigt vad han menade med "Så"...Men jag ville inte ha med honom up i min lägenhet iallafall...Tänk om han försökte kyssa mig? Utan överläpp? Det går ju inte!

Jag hoppas på ett sätt att han inte hör av sig igen... Men skulle han göra det så kan jag hantera att säga att jag inte vill träffas igen, det är inga problem efter en dejt.


Värre är det med Anders..Som numera heter Anders Mes.... För han är en mes...

Som skickar alldeles för många mail till mig på facebook..Kommenterar allt jag skriver på facebook, och då menar jag ALLT. Är det kanske dags att säga till honom att lägga ner..? Han har inte sagt att han vill träffas eller att han saknar mig eller någonting på det planet...Men när jag inte svarar på mail så skriver han "Surar du?, varför ignorerar du mig? Surmops" osv... 

Jag hoppades att han skulle fatt vinken...Men det gör han tydligen inte....

Så, ok, nu bestämde jag mig precis..Nästa gång han skriver till mig ska jag säga till honom att sluta..Det är ju ändå inget meningsfullt han säger. Bara strunt som han själv tycker är roligt, men jag finner sövande tråkigt...


Fler killar ligger på lur.. på onsdag ska jag träffa Aladdin är det tänkt... Watch this space...




 
 
Annie

Annie

12 mars 2013 12:50

Lite sent svar kanske, men nej jag hörde inga fanfarer när jag loggade in på din sida heller .. konstigt ! Är det fortfarande fanfarer när du loggar in?
Jag vet nog inte riktigt vad kelen betyder kanske mysig,gosig .. fast det är bara gissningar ;-)
Ang Anders .. ja jag skulle kanske säga nåt om han inte fattade vinken ..
Jag gillar att kika in på din blogg, den är spännande och rolig ;-)
Tycker du skriver väldigt bra :-)
Mvh/

http://cupcakes-ochannat

attkyssagrodor

17 mars 2013 08:48

Hej Annie :-)
Ja att man är kelet betyder att man vill "mysa" eller "gosa" men vissa killar säger så för att det ska låta "gulligt" när de vill ha sex... Det är lite olika.... haha
Nej nu är fanfarerna borta...Blogplatsen fick kanske ett måndagsryck.... ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards