attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Sjukstuga

Av attkyssagrodor - 8 april 2013 15:04

Jag som hoppades att en god natts sömn skulle göra att jag mådde bättre idag, men nej...Här sitter jag, med 38,4 i feber och mandlar som känns som basketbollar... Jag har sovit nästan hela dagen, bara vaknat för att dricka och ta mer alvedon. När jag nu vaknade kände jag mig lite piggare och det kliar i fingrarna för att skriva...

Jag ställde in dejten med X igår, jag orkade helt enkelt inte... Han verkade vara ok med det, sa att jag skulle höra av mig när jag kände mig bättre. Idag skulle jag ha heft en dejt med Kevin, men jag har ställt in den också, jag tror att det är bäst om jag bara tar det lugnt i ett par dagar och låter detta läka ut.  Jag har inte berättat om Kevin, för vi har inte träffats än. Men vi har pratat mycket. Han har en dotter som är 6 år gammal som han har varannan vecka. Hon var hos honom förra veckan, därför skulle vi ha träffats idag eftersom hon är hos sin mamma nu... Han är verkligen jättegullig. Verkar vara en genuint snäll kille, jag har bara sett två foton på honom men han ser sådär mysig, vanlig, lite blyg ut. Jag vill verkligen träffa honom. Vi pratade rätt mycket via sms igår och idag, jag bad om ursäkt att jag var tvungen att ställa in vår träff men jag mår verkligen dåligt. Hans svar löd; "Sötis det allra viktigaste är att du blir frisk. Sen kan vi alltid vänta på varandra. Vi kanske får resten av våra liv tillsammans :) Så vad gör några dagar!! Sötis"


Ganska gulligt. Eller vad säger ni? Är det gulligt? Eller läskigt att han tror att vi kanske kommer att spendera resten av livet tillsammans?

Jag slits mellan att tycka att han är gullig och mesig... Vi får väl se vad som händer när vi träffas, för jag vill träffa honom. 

Tobias har varit lite smågullig igår och idag. Han har frågat hur jag mår, men samtidigt gjort klart för mig att han inte tänker komma och ta hand om mig. Vilket jag inte vill att han ska göra heller, när jag är sjuk vill jag inte ha någon runt mig, jag vill bara vara ifred med mina baciller och kolla på tv eller film och inte prata med någon. Definitivt inte med någon som jag inte känner så bra. Det är knappt att jag släpper in min mamma när jag mår dåligt. Om jag är så pass sjuk att jag inte kan ta mig till affären så kan hon få lov att handla något till mig om jag verkligen verkligen behöver det... Men annars vill jag klara det själv. 

Vi får väl se hur det skulle bli om jag är tillsammans med någon "på riktigt", kanske till och med sambo nästa gång jag blir riktigt sjuk. Hur skulle det gå? Bara tanken på att ha någon som sitter nära mig eller ska kramas när jag är sjuk...usch jag ryser i hela kroppen... Men det är så långt i framtiden, inget jag behöver oroa mig för just nu.


Nu ska jag nog kura ihop mig på soffan igen, "Sex and the city" är laddad i dvdspelaren. Får se om jag orkar med de tjejerna idag, för det mesta älskar jag dem, men ibland är de bara för höljudda och...ja för mycket helt enkelt.

Jag hoppas att ni mår bra och slipper vårförkylning/influensa eller vad det nu är jag har drabbats av.



 
 
Annie

Annie

9 april 2013 12:43

Trist att du blivit sjuk, hoppas du kryar på dig snart !
Ja han låter gullig, men skulle nog oxå tänka lite som du skriver .. är det gulligt eller mesigt .. Men skulle nog ändå tycka att det var mest gulligt ;-)
Åh sex and the city .. jag älskar den serien ;-)

Kram och krya på dig/

http://cupcakes-ochannat

attkyssagrodor

10 april 2013 12:25

Hihi, ja...jag tror jag kommer att fastna på att han är gullig....
Men vi får se när vi träffas helt enkelt.....
Jag som hatar att vänta....
Idag blir det Ghostwhisperer för hela slanten tror jag...Det som både är otäckt och sorgligt... Igår kväll satt jag livrädd i soffan med tårarna strömmandes nerför kinderna... Ingen bra kombination....
Kram

 
Ingen bild

Petra

11 april 2013 10:00

Skärpning! Det är ju det du vill ha? Resten av ditt liv..? Klart det är gulligt!
För att skrämma väck dig behövs det mycket mer :)

attkyssagrodor

12 april 2013 09:02

Oooooppss....utskälld.... ;-)
Ja han är gullig.....jag erkänner..... :-D
Men....någon annan verkar ha kommit före....
Jag har något att berätta.....
Men tar det om ett par dagar på bloggen....

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards