attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 23 april 2013

You can't hurry love..

Av attkyssagrodor - 23 april 2013 12:46

   Titta vad man får när man är en "gooo tjej"....  Jag blev lite spontant kompledig idag, så Kevin kom hit på frukostdejt idag istället. Han hade färska bullar och tulpaner med sig.. Tulpaner är mina favoritblommor. 

Han är mysig...Men..blyg...Så här sitter jag och undrar...Varför "närmade" han sig inte...?

Men det är väl som Jessica säger, man kan inte skynda kärlek...

Och om man väntar lite..Så blir det bättre när det väl händer...?

Jag har en känsla i magen att vi skulle kunna vara riktigt bra tillsammans...Om jag bara lugnar mig lite....


Jag har egentligen en annan dejt inplanerad på torsdag... Han verkar också jättetrevlig och mysig...  Frågan är..Ska jag gå på den?   Eller ställa in?  Vad tycker ni?

Nu måste jag focusera på lite skolarbete.... Om jag hinner och orkar ska jag senare ikväll berätta om Jabba...En kille jag träffade när jag nyss kommit hem till Sverige..


 
 
Annie

Annie

23 april 2013 19:24

Tycker absolut att du kan gå på den andra dejten så får du se hur han är ;-)ja det kanske är bra att ta det lite lugnt ;-) men det är svårt ibland .. I know ;-)
Kevin låter mysig ;-) gulligt att komma med blommor och bullar ! ;-)

http://cupcakes-ochannat.bloggplatsen.se

attkyssagrodor

23 april 2013 20:17

Ok, då gör jag nog det.... Bara för att vara säker på att han inte är något att ha..haha
Visst är Kevin gullig... Jag har lite fjärilar i magen... :-)

 
Sofie

Sofie

23 april 2013 20:34

Skynda långsamt med Kevin, han verkar vara en bra kille :)

.. hmm.. du borde uppdatera mig med bilder på varje ny kille, man blir ju så galet nyfiken på hur de ser ut! hihi

http://jagmigminmitt.blogg.se/leon

attkyssagrodor

23 april 2013 21:31

Hahaha, ok... Jag kanske gör en lite "black book" med namn och bilder...?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards