attkyssagrodor

Alla inlägg den 18 december 2012

Av attkyssagrodor - 18 december 2012 19:30

Nu har jag satt mig själv i klistret....Tror jag...

Innan jag träffade Anders, kanske överlappade lite...Så pratade jag med en kille som heter Per på dejtingsidan. Vi träffades aldrig, han träffade en annan tjej som han nu har ett förhållande med. Men vi har fortsatt att mejla lite då och då, mest för att höra hur helgen har varit osv...


När Per berättade att han träffat någon sa han att hans kompis Markus skulle ta över hans konto eftersom Per redan batalat för 6 månader. Jag skojade lite och sa att jag och Markus kanske skulle passa bra ihop? (jag hade inte träffat Anders än vid detta tillfället, vi kanske hade börjat prata men inget mer)


Idag, nu för en timme sen fick jag ett mejl från Per där han undrar om jag vill hänga med honom och Markus på AW på fredag??

Och han har skickat en bild på Markus...

Markus är söt... Blond, blå ögon och lite "stockig", jag gillar hans utseende..


Hur hamnade jag här??

En del av mig vill gå, träffa Markus... Bara för att vara säker på att Anders är rätt för mig....Men tanken ger mig också dåligt samvete.. Hade Anders gått på AW med en tjej som skulle kunna bli en dejt..Hade jag blivit jätteledsen...


Jag pratade med Petronella innan, och hon blev trött bara att höra mig, så vi får prata imorgon istället...

Någon som har ett råd att ge?

Jag tar tacksamt emot....


Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards