attkyssagrodor

Alla inlägg den 20 december 2012

Av attkyssagrodor - 20 december 2012 22:01

Anders har varit här ikväll, jag bjöd på spaghetti och köttfärsås. Jag har sett fram emot att se honom hela dagen, men nu känner jag mig lite som en luftad ballong.

Han var lite "off", inte så "fysisk" som han varit förr och när han visade mig bilder i sin telefon på sin systers barn såg jag att han har foton på andra tjejer där.

Inga sexiga, snuskiga bilder, utan foton på söta tjejer som ler in i kameran... Liknande bilder som jag har skickat till honom....

Så...Jag tror jag tar ett steg bakåt, backar lite.... Låter honom ta initiativet nu.....


Sen tänker jag gå på AW imorgon med Petronella, Markus och Per. Utan att ha dåligt samvete!


Jag tänker inte låta mig bli sårad igen....

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards