attkyssagrodor

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av attkyssagrodor - 1 februari 2013 08:49

Min konversation med Anders - som började i onsdags kväll - fortsatte fram till 02 i går morse...

Han förklarade att han har haft ett långt förhållande (han skilde sig för ett år sen) haft ett tufft år och inte mått bra, han var nog inte redo för ett förhållande, men nu  har han ordnat upp allt gammalt skit. 

Vad menas med det egentligen?

Sen sa han att jag förtjänar någon bättre än honom...

Kliché.... "Det är inte du, det är jag"

Jag sa att jag nog är den bästa person att avgöra vem som är bäst för mig och vem som förtjänar min tid eller inte. Ett tag trodde jag att han var den mannen, tydligen hade jag fel....


Igår sa han att jag kan ta bort honom från Facebook om jag vill men han tyckte det vore trevligt om vi kunde prata ibland..

Så vi pratade nästan hela kvällen igår, och redan nu kl 09:00 har han messat mig...

Så vad betyder detta?

Är han bara snäll?

Försöker vara trevlig?


Eller vill han fortfarande ha mig i sitt liv?

Vad ska jag göra?

Bara spela med tills han får tummen loss och säger något?

Eller fråga honom om han verkligen inte vill träffa mig igen?

Fråga vad han menar med att han inte mått bra? Är det skilsmässan? Eller har han varit sjuk? På vad sätt har det varit tufft? Pga skilsmässan? 

Eller något annat?


Är vi vänner nu? Kan jag fråga?

Jag är så nyfiken att jag håller på att spricka...


Nåja, den här helgen ska ägnas åt det födelsedagsfirande jag inte kunde göra för två veckor sen. Bästa vännen kommer hit och ska sova här i natt. Det kommer att bli en fantastiskt rolig helg!

Tio tjejer kommer hit, mat, dryck och skratt innan vi drar ut och dansar. Kanske jag träffar drömprinsen där? 

Knappast troligt.... Men det ska bli kul att släppa loss lite.

Jag hoppas att ni får en härlig, rolig, avslappnande helg.



 

 


Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards