attkyssagrodor

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av attkyssagrodor - 9 februari 2013 15:08

Jag hade en dejt med Erik igårkväll. Vi har inte pratat mycket på sidan alls. Vilket ju var dumt, hade jag lagt ner lite mer tid på att prata med honom innan så hade jag kanske sluppit den utdragna kväll som var igår...

Erik frågade mig igår förmiddag om jag var ledig på kvällen? Ville jag hitta på något kul?

Efter att ha funderat ett par timmar tänkte jag; Vad har jag att förlora? Så vi bestämde att vi skulle träffas på ett café inne i stan.

Han var lite "mindre" och "tanigare" än vad han var på bilderna på sin profil...Jag gillar inte falsk marknadsföring...Men jag antar att vi alla gör det på ett eller annat sätt..


Vi beställde vårt kaffe/te och han dyker rätt in i en monolog om sig själv, sitt jobb, sitt företag (som omsätter 5 miljoner kr varje år) Han berättade att han brukade vara den som gick över lik för att komma dit han ville och brydde sig inte ett dugg om vem han sårade på vägen, tills den 16:e August 2011, då vände det, det var den värsta dagen i hans liv. Sen lämnade hans ex honom på lille julafton inför hela familjen, tog deras dotter och stack. Han har inte träffat sin dotter sen dess och nu ska de snart upp i rätten om en vårdnadstvist.

Denna informationen får jag inom 30 min efter att vi satt oss ner.


Jag tror att jag bara listar några av sakerna som kom ur hans mun, jag vet inte hur jag ska skriva om den här killen, det finns inget charmigt alls hos honom...

  • "Jag sa till läkaren, som var i chocktillstånd när han insåg hur snabbt mina sår hade läkt: Det finns tre saker jag kan, 1) Röka 2) Kröka 3) Knulla" (han skulle tända en stor brasa/grill och "råkade" sätta fyr på sig själv, som tur är har han bra läkkött...)
  • "Katter ska vara som kvinnor; välrakade!" "Jag rakar själv överallt, förutom under armarna där har jag så lite hår, jag hatar hår, men jag rakar pungen"
  • "Mitt ex är så jävla dum i huvudet, hade hon bara låtit mig träffa min dotter så hade hon sluppit alla skulder, då hade jag tagit det, men hon är en golddigger och gillade inte faktumet att jag inte ville ha henne som en hemmafru längre" vid detta tillfället påpekade jag att det måste varit NÅGOT som fick honom att falla för henne..  Då skakade han på huvudet och skrattade: "Jag hämtade henne med en nercabbad corvette på vår första dejt, trosorna bara flög av henne!!"  Jaha...najs...Tack för den informationen..
  • "Jag röstar på SD, jag ska nästla mig in där och hjälpa till att föra Sverige mot en bättre framtid"
  • SD står för att få Sverige tillbaka till hur det var på 50-talet, då kärringarna var hemma och skötte huset. Om min fru vill vara hemma så går det bra, men då ska det vara städat och snyggt och maten ska stå på bordet när jag kommer hem.
  • "Jag skulle ALDRIG skaffa barn med en utländsk kvinna, jag skulle aldrig blanda mina ariska gener med en färgad kvinnas gener"

Det var vid den här tidpunkten jag kände att nu fick det vara nog...

Jag sa inte mycket på hela kvällen, för jag fick inte en syl i vädret, han sa att han "Tar hand om" de som han har i sin närhet, sina vänner som han tycker om genom att skicka dem på semester (som han betalat), köpa Brietling klockor eller bilar, så sa jag att jag också "tar hand om" mina vänner och de jag tycker om, men jag ger min tid istället. Han tittade på mig som om jag pratade ett annat språk...

Sen sa han ändå att pengar inte betyder något, pengar gör honom inte lycklig.


Ingen kille för mig....

Jag gick därifrån och var hemma innan klockan tio...

Lite besviken, men en erfarenhet rikare.


Väl hemma chattade jag med Anders en stund, jag blir bara mer och mer förvirrad av den killen. Så jag tänker fortsätta träffa andra, jag tänker inte vänta tills han är redo, så att allt sker på hans villkor. Det finns många andra där ute. Och min prins måste finnas där också. Han bara måste.


Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards