attkyssagrodor

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av attkyssagrodor - 5 februari 2013 09:27

Snön kom i natt, hela världen är vit. Som en tom kanvas. Redo att måla en ny tavla på, börja om. Kanske det är det jag också ska göra? Jag har funderat ett par dagar om jag ska betala nytt medlemsskap på dejtingsidan, kanske prova en ny?

Det känns inte som att jag och Anders kommer att bli något... Visst vi pratar varje dag, men mest om helt bisarra saker..Fluffy, Ullared (tv-programmet), hur halt det är ute, huruvida jag är beroende av facebook eller inte...

Sen berättar han varje gång vi pratar att han har som mål att gå ner 20 kg till midsommar, och ska ut och springa fyra gånger i veckan och simma två gånger. Det är jättebra att han motionerar och vill hålla sig i form, jag har ju samma inställning men nu har han berättat det varje dag i en vecka....Kom med något annat...


Igen slås jag av tanken om jag är patetisk?

Som försöker att träffa någon via nätet?

Men när jag har frågat alla mina vänner om de känner någon som är singel som skulle passa mig (det är ju trots allt mina vänner som känner mig bäst..) och alltid får svaret; "Neeeej.........Nej det gör jag nog inte....." så vad ska jag göra?

Jag vill inte vara singel längre...


Jag minns vad en psykolog sa till mig för många år sen; "Du måste börja umgås i andra cirklar för att träffa någon"

Jaha....Ska jag "dumpa" mina vänner med förklaringen; "Sorry, du har inte presenterat mig för någon kille, så jag går vidare, utan dig och din vänskap"? 

Det är ju helt otänkbart! Jag har fantastiska vänner och skulle inte klara mig utan dem.

Träffa någon på jobbet kanske?

Jag jobbar inom ett yrke där 90% av de anställda är kvinnor...Så det lär bli svårt...

Jag och Petra åker till England om tio dagar... Har jag pengar kvar när jag kommer hem så ska jag ta mig en funderare på om jag ska aktivera prenumerationen igen.

Eller ta kontakt med andra bekanta och skicka ut mina vibbar där?

Men det är väl desperat om något?

Ringa någon som jag inte har träffat på flera år, eller inte umgås med, och fråga; "Jag undrar om du känner någon trevlig, charmig, snygg kille som vill dejta?"

Njaae...jag vet inte hur jag känner för det direkt...


Jag hoppas kunna jobba lite mer i sommar och höst, kanske på ett nytt jobb, och inte sitta instängd på ett dammigt boende?

Nu ska jag göra mig iordning och möta dagen, sen får jag nog rota lite i mitt minne och hitta fler knasbollar jag dejtat.. Det var ju lite det som var poängen med den här bloggen.

Ha en bra dag alla.


Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards