attkyssagrodor

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av attkyssagrodor - 22 februari 2013 01:41

Ikväll har jag varit och träffat en kompis som jag inte har sett på ca tolv år..Det var så fantastiskt, underbart kul...Jag kunde inte sluta krama henne....

Hon och hennes man har adopterat en liten pojke från ett främmande land, han är nu fyra år och helt ljuvligt söt!


Hon bjöd på kycklinggryta och pasta, jättemumsigt!

Sen satt vi och snackade...och snackade och snackade...

Jag är så glad att vi har tagit upp kontakten igen!

Kl 00:30 beställde jag en taxi och tog mig hemmåt...

Fick åka med en trevlig kille... Pratade lite med honom, antagligen för att jag druckit en massa vin...Men han var snygg och trevlig.. När vi närmade oss min gata frågade han om jag ville fika en dag, eller äta middag på en restaurang?

Jag var verkligen smickrad.... Men jag sa att jag bor ihop med min pojkvän och han skulle nog inte uppskatta att jag åt middag med en annan man..

Men han gav mig sitt nr i allafall... Sammi tacichauffören....

Om det inte blir något med X så kan jag ju alltid trösta mig med Sammi?


Jag behövde inte betala heller.

Eftersom jag är så snygg...

"Tack" säger man då och väntar inte på att han ska ångra sig utan kliver snabbt ut ur taxin.

Det är ju inte fel att vara snygg i andras ögon...


Nu är det godnatt...Klockan är snart två på morgonen och jag har druckit en hel massa vin...

Imorgon ska det vaxas och trimmas och färgas, redo för lördag.

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards