attkyssagrodor

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av attkyssagrodor - 29 maj 2013 20:38

Jag har inte träffat Tobias idag... Hade ödet ett finger med i spelet kanske? Jag var till gymet tidigt i morse, jobbade stenhårt i två timmar och när jag hade stretchat färdigt hade jag bestämt att jag skulle träffa Tobias på stan för en fika, men inte gå hem till honom. Han är en fin kille, trots att han är lite negativ, och jag kan vara hans vän, men inte mer. Jag åkte sen för att äta lunch med min fina Jessica, det är lustigt hur lite som krävs för att man ska få en liten "kick" i livet, lunch med en vän t.ex Efter en timme med god mat och tjejsnack kändes livet så mycket lättare och jag hade fått mer perspektiv på både Kevin och Tobias. 

När jag kom hem diskuterade jag saken fram och tillbaka med mig själv, skulle jag ringa Tobias eller skicka ett sms? Att ringa hade ju varit det bästa..Det mest "vuxna" och det ärligaste. Medan jag vankade av och an i lägenheten så fick jag ett sms av honom: "Jag är kass i magen, vill du fortfarande ha besök?"

Ärligt?

VARFÖR är vissa killar konstiga?

Behöver jag veta att han har diarre?

Kunde han inte bara säga att han inte mår bra?

"Inte kul att sitta o vara dålig i magen" löd nästa sms

Nää.....det har du rätt i....Jag skulle uppskatta om du stannade på din egen toa, och inte heller fes ner min soffa....

Suck.....

Jag hade ju bestämt mig för att hålla vår träff neutral, men det kändes lite som att ödet var med och bestämde här, gav mig en knäpp på näsan som för att säga: Du! Skärp dig nu!

Så jag messade Kevin, frågade om han ville komma in på fredag? Och han sa ja!!!!



Så, ja ok...Säg det nu i kör.... Jag vet att ni vill....  :"Nelly du är patetisk!!!"

Jag SKA sluta nojja och bara njuta när vi är tillsammans. Jag ska göra mitt bästa i allafall..

Ödet har definitivt ett finger med i spelet som vi kallar livet, men jag tror också att jag har ödet i min egen hand...Jag kan påverka mycket av vad som händer och inte händer i mitt liv.

Med de orden går jag och lägger mig.

Hoppas ni får en stillsam natt.

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards