attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

TACK.....

Av attkyssagrodor - 25 februari 2013 18:44

Jag vill tacka er alla som läser min blogg och även som kommenterar mina inlägg, kommer med tankar och fina ord. Det värmer och gör mig jätteglad.

Idag har varit en ok dag, jag har i och för sig tänkt på Rasmus precis hela dagen...det gör lite ont i hjärtat och jag inser att jag redan fallit lite för honom. Men jag är ok med det, jag vet också att jag kommer att vara gladare igen om en vecka eller så. 

Tankarna som snurrar i mitt huvud är att jag inte borde vara varken arg eller ledsen, för jag känner på samma sätt som han gör, jag har väl bara ett lite mjukare sätt att uttrycka mig på, jag är ju kvinna...och han är en tuff och hård man... 

Inte så lätt att uttrycka sig. Jag gör verkligen mitt bästa för att inte analysera honom och hans sätt att agera, men....jag analyserar allt och alla...

Han har blivit sårad i ett distansförhållande, ganska nyligen tror jag, och det spelar ingen roll hur mycket man än VILL träffa någon, vara med någon....Det funkar inte alltid....Alla får inte sitt "happy ever after". Kärleken övervinner inte allt, hur gärna man än vill...

Jag vet inte vad som kommer att hända nu. Han skickade ett sms innan idag. En smiley-puss-gubbe. Jag skickade självklart en tillbaka till honom. Vi brukar prata med varandra vid niotiden på kvällen. Jag tror inte att vi kommer att göra det idag tyvärr... Jag kommer inte att ringa honom.. Jag är för stolt, vill inte bli avvisad. Jag har också blivit sårad...


Jag ska tycka synd om mig själv ikväll. Äta lite godis. Lägga mig tidigt.

Imorgon är en ny dag, då kommer jag att må bättre, på onsdag mår jag ännu lite bättre och sen fortsätter det. Livet rullar på. Om ett par veckor är jag redo för en date igen.

Ha en skön kväll alla

Och igen;  TACK

 
 
Sofie

Sofie

25 februari 2013 21:11

Älskar att klicka in här och få läsa dina inlägg! :) .. och jag lever mig verligen in i ditt liv, precis som när jag läser en bok.
Distansförhållande hade jag aldrig orkat tror jag.. men det kan ju funka.. fast då måste man veta att någon kan tänka sig att flytta så småningom.. Annars är det ju inte lönt. Min kompis och hennes sambo hade ett distansförhållande (hon i malmö, han i jönköping) i 10 år innan de flyttade ihop.. Men de var iofs 16 år när de träffades.. Hmm.. men 10 år var överdrivet länge tycker jag :P

Tycker du är grym! :)

http://sofiesbaksida.blogg.se

attkyssagrodor

25 februari 2013 21:28

Fina Sofie...tack för dina ord!
Kanske jag ska göra ett försök till att skriva något längre..? Eller sätta ihop mina blogginlägg till en bok..? ;-)

Ibland önskar jag att mina vänner kunde prata med killarna jag träffar och "banka vett i dem"...

Ja tio år låter länge....Saken är den att förra veckan sa vi båda att vi var flyttbara..Jag menade det...I juni kan jag flytta...nästan vartsomhelst....
Men ja.... det är 4 månader tills dess....
Så...som jag sagt ett par gånger innan...Jag antar att tiden får utvisa om det är meningen att det ska bli "vi" eller inte.....

:-)

 
Annie

Annie

26 februari 2013 12:23

Håller med ovanstående kommentar ang dina inlägg ! Känns verkligen som att jag lever mig in i ditt liv när jag läser :-)
Förstår dig oxå när du skriver att du inte vill ringa för du är stolt .. Många har nog varit i den situationen ..
Ja distansförhållande funkade för oss, men det är olika.
Vi pratade rätt tidigt om flytt för en av oss.
Som du skriver, Du kommer att må bättre !
Du skriver väldigt bra, man vill bara fortsätta läsa !
Mvh/

http://cupcakes-ochannat

attkyssagrodor

26 februari 2013 18:55

Tack, väldigt fina ord :-) Jag uppskattar det otroligt mycket.
Ja vi är ju alla olika. Synd att jag skulle träffa killen som inte ville satsa på mig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards