attkyssagrodor

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av attkyssagrodor - 14 juni 2013 19:59

Ja nu räcker det.... Jag har haft fem dagar av ångest och självförakt, nu får det vara nog. Jag gjorde något dumt, något riktigt korkat, MEN.... jag och Kevin är inte i ett förhållande, han har gjort det väldigt klart för mig, så....jag är ändå singel och får lov att göra vad jag vill... "When good people do stupid things they need support, not judgement" sa Petronella när hon och Emma kom och mötte mig efter jobbet i Måndags, det är riktiga vänner de två... Jag messade dem på min lunchrast, berättade hur urbota dumt jag hade betett mig och de kom direkt för att bara vara hos mig.

Emma sa att hon "hörde" på mitt sms hur dåligt jag mådde och de ville inte att jag skulle vara ensam.

Så vi promenerade i parken, åt skräpmat och bara var. Sen sov de båda hos mig, igen för att jag inte skulle behöva vara ensam med min ångest. Inte för att jag på något sätt var så långt sjunken att jag skulle ha skadat mig själv, men det var otroligt skönt att ha dem vid min sida, stöttande, inte dömande. 


Nu har jag klarat av första veckan på nya jobbet, det har gått bra och jag tror att jag kommer att stormtrivas. Jag måste bara se till att skynda långsamt så jag inte chockar mina deltagare alltför fort. Jag har så många ideer och förslag på hur vi kan utvecklas och förbättra, jag hoppas jag lyckas inspirera och motivera alla.


Ikväll tar jag det lugnt här hemma, jag ska se en film och dricka te och bara varva ner, rå om mig själv ett par timmar. Och låta Petronellas ord ringa i mina öron "When good people do stupid things they need support, not judgement"

Jag ska sluta döma mig själv så hårt. Jag är ok.

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards