attkyssagrodor

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av attkyssagrodor - 8 juni 2013 10:37

    Solen skiner och fåglarna kvittrar, jag har sovit som ett barn och vaknade med ett leende på läpparna. Kevin kom tillbaka hit efter att ha tittat på fotbollen hos en kompis. Det var mysigt, vi tittade på den sista halvtimmen av "Klienten", jag har sett den förut för länge sen, i högstadiet på bio. 

Kevin hade glömt sin tandborste i bilen, så jag gav honom en och sa att han behövde inte få panik eller känna någon press...Men tandborsten kan stå där, i min tandborstmugg så har han en tandborste när han kommer hit...

Han var ok med det.

Imorgon åker han på semester med sin dotter i en vecka. Jag börjar jobba på måndag, det ska bli kul men jag är lite nervös jag har ju inte jobbat heltid på två år.

Så förhoppningsvis går veckan fort, sen är han tillbaka hos mig. Eller tillbaka i Sverige iallafall.

Just nu är det härligt, livet ler och jag tänker njuta av vad som är nu. Sen får vi se hur det blir framöver.

Ha en härlig helg alla.

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards