attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

Babysteps mot lyckan...?

Av attkyssagrodor - 8 juni 2013 10:37

    Solen skiner och fåglarna kvittrar, jag har sovit som ett barn och vaknade med ett leende på läpparna. Kevin kom tillbaka hit efter att ha tittat på fotbollen hos en kompis. Det var mysigt, vi tittade på den sista halvtimmen av "Klienten", jag har sett den förut för länge sen, i högstadiet på bio. 

Kevin hade glömt sin tandborste i bilen, så jag gav honom en och sa att han behövde inte få panik eller känna någon press...Men tandborsten kan stå där, i min tandborstmugg så har han en tandborste när han kommer hit...

Han var ok med det.

Imorgon åker han på semester med sin dotter i en vecka. Jag börjar jobba på måndag, det ska bli kul men jag är lite nervös jag har ju inte jobbat heltid på två år.

Så förhoppningsvis går veckan fort, sen är han tillbaka hos mig. Eller tillbaka i Sverige iallafall.

Just nu är det härligt, livet ler och jag tänker njuta av vad som är nu. Sen får vi se hur det blir framöver.

Ha en härlig helg alla.

 
 
Annie

Annie

8 juni 2013 17:29

Vad kul för dig att det gick bra! härligt ;-)ja gör det, njut av det som är nu ;-)
Förstår att du är lite nervös men det går säkert hur bra som hellst! ska hålla tummarna ;-)
Ha en trevlig helg!

http://cupcakes-ochannat.bloggplatsen.se

attkyssagrodor

9 juni 2013 09:00

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards