attkyssagrodor

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Framtid...??

Av attkyssagrodor - 9 juni 2013 16:07

Suck.... Jag funderar på om jag ska logga in på min dejtingsida igen...? Jag vet inte om Kevin är någon jag vill satsa på. Jag tänker tillbaka på när vi började prata, och när vi först träffades. Han var lyhörd, mysig och gullig. Nu är han....gullig, tyst och snål med komplimanger. Idag åkte han till Turkiet med sin dotter, jag fick ett mms av flygplanet och han hade skrivit: Nu är vi nära, hejdå!!

Ska jag vara glad att han tänkte på mig precis innan han steg ombord på planet? Eller tjurig för att det var så opersonligt och han inte skrivit "Puss"?

Jag har inga himlastormande känslor för honom, jag tycker om honom och skulle vilja satsa för att se om vi skulle kunna bli något fantastiskt. Men mina tankar om fantastiskt kanske inte stämmer överens med hans..? Jag vill ha någon som saknar mig när vi inte är tillsammans, någon som inte kan hålla händerna för sig själv när vi är i samma rum och som vill veta hur min dag har varit och som gärna berättar hur hans dag har varit. Utan att han tycker att jag "förhör" honom.


Imorgon börjar jag jobba, jag kan inte säga att jag är jättepeppad inför det.. Jag skulle vilja ha en veckas ledighet först. Denna veckan har varit ganska känslosam, sista dagarna i skolan, ta farväl av klasskamrater, Tobias som ville ta livet av sig och Kevin som inte är så som jag önskar att han vore. fast det där sista är ju inte snällt av mig att ens tänka.. "Han är inte som jag önskar att han vore" Jag måste ju acceptera att han är som han är. Han har sagt, flera gånger, att han tycker om mig, men ja...Jag önskar att han var mer "kramig" och "gosig" som han faktiskt sa att han var, när vi först började prata... Har jag rätt att känna mig lite "lurad"? Eller är han så här tills han har bestämt sig för om han vill satsa? Men som uttrycket säger:

                        If you are too busy to call me, I will understand

                        If you are too busy to check on me, I will understand

                       If you are late on our date, I will understand

                       But if I stop loving you, it is your turn to understand.


Jag kan nog inte bli kär i någon som inte vill ha mycket närhet, som inte vill röra vid mig vid varje tillfälle som ges, som inte letar efter mig i sängen under natten...

Suck.....

 

 

 
 
Ingela

Ingela

12 juni 2013 13:49

Jag känner så väl igen mig i hur du resonerar. Ska det vara så ska det vara ordentligt!!

http://www.ingells.blogg.se

attkyssagrodor

14 juni 2013 20:23

Ja eller hur...Halvmesyrer kan jag vara utan....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attkyssagrodor - 9 december 2013 19:22

Jag har ju egentligen lagt ner bloggen, men den senaste tiden har det kliat i fingrarna och den där känslan av att jag snart spricker om jag inte skriver något snart. Jag har funderat på att starta en helt ny blogg, jag har skapat sidan men sen...ja ...

Av attkyssagrodor - 3 oktober 2013 21:10

Här sitter jag igen, som så många andra kvällar det senaste året, med datorn i knät och ögon som tåras. Jag har tagit ett beslut, som jag känner att jag måste göra, trots att det tar emot och en del av mig inte vill. Men jag kommer att sluta med ...

Av attkyssagrodor - 1 oktober 2013 21:16

Jag ÄR lycklig, jag är verkligen det. Men med lyckan kommer tydligen även panik, tårar och megaångest. Jag har konstant dåligt samvete och börjar känna mig otroligt stressad. Så vad har hänt undrar ni kanske? Det finns bara en person jag kan klan...

Av attkyssagrodor - 24 september 2013 21:00

Oj då.... Stackars bloggen... Helt övergiven i över en vecka, ingen uppdatering, ingen rolig liten "annekdot"...Bara tystnad.. Skäms på mig... Men det är ju så här.. I Augusti förra året startade jag mitt projekt "Hitta drömprinsen" Jag gav mig sjä...

Av attkyssagrodor - 16 september 2013 18:40

Har ni någon gång fått känslan att livet driver med er?  Eller testar er? testar för att se om du verkligen vill vara i situationen du är i för tillfället... I förhållandet du är i..? Jag får den känslan nu..Igår kom den dimpandes i min email på fa...

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards