attkyssagrodor

Alla inlägg den 12 november 2012

Av attkyssagrodor - 12 november 2012 19:12

Jag var otroligt trött när jag skrev gårdagens blogginlägg, ser nu att där finns en hel del stavfel och det var ganska elakt skrivit... Stackars Anders..Det är tur att han inte kommer att läsa detta och om han gör det så kommer han inte att veta att det är honom jag syftar på..


Jag är fortfarande trött ikväll, låg på energi, lite som ett urladdat batteri. Är det så här det är att vara aktiv på dejtingscenen? Men jag fikar ju bara, eller tar en drink, en kram med kläder på är ju inte så väldigt ansträngande heller..?

Kanske är det så att jag bara inte är van vid att träffa mycket nya människor?

Det kan ju vara lite energikrävande.


Jag ska träffa Olle imorgon, sen ska jag nog spendera lite tid för mig själv ett par dagar. Samla ihop mig lite, som jag skrev igår.

Jag tror att jag ska lägga mig i sängen redan nu tror jag. Läsa lite.

Ja, så får det bli.

Godnatt alla!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards