attkyssagrodor

Alla inlägg den 16 november 2012

Av attkyssagrodor - 16 november 2012 18:05

Idag läste jag en artikel i min lokala City. Det skulle vara en "kyssorgie" på vår stads torg vid lunchtid, alla uppmuntrades att komma och lysa upp höstmörkret med lite hångel. Det lät ju trevligt, tyvärr hade jag inte möjlighet att deltaga eftersom jag inte befinner mig i direkt anknytning till min hemstad under dagarna. Men jag gillade verkligen artikeln, jag tänkte citera Kristian Pehrson (även kallad Kyssexperten) om hur den perfekta kyssen ska vara;

"Bästa kyssen är som en dans, där den ena för ett tag och den andra följer efter. Efter ett tag kan man byta roll och teknik. Kyss så mycket som möjligt. Det är en trevlig aktivitet en regnig dag - och ju mer man tränar desto bättre blir man. Försök att inte spänna läpparna utan jobba med det du har, på ett mjukt sätt.Var inte som en hungrig fågel. En del människor använder tungan på ett sätt som påminner om en fågelunge som väntar på mat. Inget vidare"


Klockrent! Jag undrar var jag kan hitta Kristian Pehrson, för han verkar ju ha stenkoll på detta med den perfekta kyssen, precis så vill varje kvinna (eller iallafall jag) bli kysst!

Hade det varit oförskämt om jag gav artikeln till Anders...?

För hans egen utvecklings skull..?


Jag känner mig frusen, lite febrig och har ont i halsen och huvudet, förkylning på gång? Influensa? Jag kryper ner under filten i soffan och somnar säkert här innan X-factor börjar ikväll.


Hoppas ni får en härlig helg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards