attkyssagrodor

Alla inlägg den 29 november 2012

Av attkyssagrodor - 29 november 2012 21:18

Sitter och chattar med Elvis på dejtingsidan just nu.... Vi har kollat på varandras sidor ganska mycket, man kan kolla det, det kommer upp ett litet meddelade som säger; bla bla bla har tittat på din profil. Elvis har tittat på min profil varje dag i snart en månad... I förrgår fick jag ett mejl från honom.

Nu har vi skickat meddelande till varandra ett par dagar och ikväll har vi chattat ett par timmar.


Elvis tycker om att fråga ut folk... Han har frågat mig följande; 

  • Rött eller vitt vin?
  • Bikini eller baddräkt?
  • Bil eller tåg?
  • Pasta eller ris?
  • Hård eller mjuk madrass?
  • Kjol eller byxor?
  • Har du någonsin slagit någon?
  • Har du någonsin blivit gravid?
  • Har du någonsin fuskat vid ett viktigt prov?
  • Har du någonsin gjort en springnota från en restaurang?
  • Har du någonsin läst en bok på över 2000 sidor?
  • Sms eller prata i telefon?
  • Hångel på första dejten?

Han verkar väldigt bestämd med vad han letar efter, vet exakt vad han vill ha för typ av tjej. Han är  helt inställd på att träffa sin blivande fru här, som han ska bilda familj med. Jag måste säga att jag känner mig lite intryckt i ett hörn... Livrädd för att säga något som i hans huvud och öron är "fel"

Nu sa vi godnatt, vi ska båda stiga upp tidigt imorgon bitti, men han skriver: "Du har gjort ett gott intryck, keep up the good work"   Nu kan det inte vara jag som är för negativ igen..? Men vem säger en sån sak? Och mer, vem skriver en sån sak? Ärligt? Jag kommer att spara det meddelandet tills jag dör! Så att jag kan visa det för mina barnbarn.

Jag visste inte att det fanns såna här killar...Jag trodde verkligen att de var utrotade nu när det är 2012...


Imorgon är det äntligen fredag! Underbara fredag! Helgen som sträcker sig framför mig är underbart tom...Men jag har en del saker inplanerade... Tvätta, dammsuga, träffa en kompis, shoppa lite och sen kanske kanske, förhoppningsvis...På söndag träffa Anders och gå på skyltsöndagen. Det kan bli hur mysigt som helst, så länge det inte blåser och regnar.


Nu godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards