attkyssagrodor

Alla inlägg den 17 november 2012

Av attkyssagrodor - 17 november 2012 09:30

Ni som läste gårdagens bloggpost minns artikeln som jag citerade...? Förhoppningsvis har ni inte glömt den redan..?

Jag lade upp hela artikeln på facebook igår och skrev; "Alla borde läsa och lära.....!!!!!"  

När jag loggade in i morse ser jag att Anders har kommenterat "Tack för tipset :-)"


Nu är jag lite generad.....

Men kan inte låta bli att fnittra lite när jag tänker på det.....


Är detta bra eller dåligt?

Det var ju inte enbart för hans skull som jag lade upp den där... Jag tyckte det var en rolig artikel, fint på ett sätt, jag gillade den och tycker att "alla" borde läsa den...


Jag och Anders ska antagligen träfas imorgon... Då får vi se om han verkligen läste artikeln, eller om han tog åt sig och nu är tjurig... Vilket om jag ska vara ärlig...Han kanske har rätt att vara? Eller har han det?



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards