attkyssagrodor

Alla inlägg den 18 november 2012

Av attkyssagrodor - 18 november 2012 14:36

Jag vaknade löjligt tidigt imorse, klockan var inte ens sju.... Jag låg kvar en stund, funderade på om jag skulle stiga upp och dammsuga under sängen eller försöka somna om. Jag loggade in på dejtingsidan för att se om det hade varit några aktiviteter under natten, vilket det i och för sig hade, men jag får ta det sen... Jag måste berätta om något annat först!

Det plingade till i min "chatbubbla" och Syd99 skrev "Hej Vad vacker du är"

Eh, jaha..tack....Det var mäktiga ord innan klockan 7 en söndagsmorgon... Men visst, det är ju alltid trevligt att höra att man är vacker, vilken tid på dygnet det än är...


Här följer vår konversation;

Syd99: Jag hoppas att du inte tänker för mycket på min ålder

Jag: Hur gammal är du?

Syd99: 24

Jag: Oj, ja det var ju lite yngre än mig

Syd99: Jag gillar äldre pumor förstår du hihi

Jag: Jaså.... Ja vissa gör ju det....

Syd99: Ja, ni vet vad ni vill på alla plan hihi

Jag: Jo, kanske det. Vad sysslar du med då?

Syd99: Raggar på kvinnor som dig själv dagarna i ända hihi

Jag: Hoppsan, jobbar du inte?

Syd99: Hihi

Jag ??

Syd99 Förlåt, men jag måste säga en sak, men du får lova att inte bli sur

Jag: Det kan jag inte lova, men du är ju på betryggande avstånd så jag kan ju inte ge dig en örfil..

Syd99: Jag är så sexuellt attraherad av dig just i denna stund

Jag: Jaha, det gör mig ju knappast sur, lite smickrad kanske..Men jag tänker ändå logga ut nu och gå och träna

Syd99: Nej gå inte, allvar jag är stenkåt på dig

Jag: Ja men det problemet får du lösa själv vännen


Sen loggade jag ut och körde ut och sprang i skogen i nästan en timme vilket var jätteskönt.

Saken är den, att killar som "Syd99" inte är något nytt för mig tyvärr.

Jag får t.ex ofta meddelanden på facebook från killar som inte bor i Sverige som säger "Damn! Your hot!" och sen fortsätter de att berätta om allt de skulle vilja göra med mig i sängen, vilket tydligen är något de "vet" att jag skulle gilla!


Jag blir ofta även stoppad från stan av samma "typ" av killar som känner att de bara måste berätta för mig hur fantastiskt bra älskare de är och att de väldigt gärna vill visa mig, för jag ser ut som deras drömkvinna.

Jag vill nu poängtera att jag inte är någon tiopoängare. Jag menar inte heller att säga att "Jag är så otroligt ful, ingen vill ha mig, jag är så himla ful" Jag ser helt ok ut när jag klär upp mig och anstränger mig, men vad jag menar är att jag är inte en av de här kvinnorna som inte lämnar huset utan perfekt lagd make-up.

Jag använder maskara, håret löst eller i en tofs och jeans i stövlar, inget som ingen annan har om ni förstår vad jag menar?

Så varför får jag alltid småäckliga (ibland jäkligt äckliga) killar och män efter mig? Varför inte någon trevlig, charmig och vanlig kille??


Fast nu är jag nog orättvis... Anders är både snäll och vanlig...Men jag är ändå inte nöjd...

Är det detta som kallas karma?

Jag är så kräsen, att när en helt vanlig kille som har potential att vara "perfekt" (ingen är perfekt, men man kan vara perfekt för någon annan med sina fel och brister- det är min filosofi iallafall) står framför mig, så hittar jag ändå något fel på honom som gör att jag absolut inte kan träffa honom igen?


Nu ska jag äta pannkaka hos mamma.


Ha en skön söndag alla 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hur många grodor måste man egentligen kyssa innan man hittar sin prins? Vi får väl se... För nu menar jag buisness, jag tänker inte sluta förrän jag har hittat honom!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards